ფართობი
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი, V კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 28
მასწავლებელი: ნინო
კაციტაძე
თემა: მართკუთხედის
ფართობი
მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს ფართობის გამოანგარიშება ფორმულის გამოყენებით, ინდივიდუალური
და ჯგუფური ნამუშევრების პრეზენტაცია.
ესგ-სთან შესაბამისობა: მათ.VI.9 პოულობს და
ადარებს ბრტყელი ფიგურების ფართობებს.
·
ფიგურათა
ურთიერთშეთავსებით შეადარონ ან შეაფასონ ფიგურების ფართობები.
·
გამოიყენონ მართკუთხედის ფართობის გამოსათვლელი ფორმულა
გამოყენებული აქტივობები:
ü წინარე
ცოდნის გააქტიურება ასაწყობი სავარჯიშოების
გამოყენებით.
ü კითხვების
დასმა.
ü EDMONDO-ს გვერდზე დავალების შესრულება
ü საშინაო და დავალების მიცემა
ü ვიდეო
მასალის ჩვენება.
წინარე ცოდნა: მოსწავლეებმა
იციან მართკუთხედისა და კვადრატის პერიმეტრის
გამოთვლა.
გამოყენებული
რესურსები: დაფა, ცარცი, პროექტორი, კომპიუტერი.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
მეთოდი / მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
თითოეული აქტივობის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
1.
|
კლასში საგაკვეთილო
განწყობის შექმნა
(საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება, ქცევის წესების
შეხსენება.)
|
კითხვა- პასუხი
|
მთელი კლასი
|
2
წთ
|
მოსწავლეები გაიხსენებენ გაკვეთილზე ქცევის წესებს.
|
|
2
|
წინარე ცოდნის
გააქტიურება კეთებით სწალების საშუალებით. ჯგუფებს დავალებად ეძლევათ წინასწარ გამზადებული ერთეულოვანი ბადე და ევალებათ ამ ბადეზე მონიშნული ფიგურების ფართობების დამოთვლა
და წინასწარ დარიგებული კუბურებით ამ ფიგურების აწყობა.
|
ჯფუფური მუშაობა
|
ჯგუფური
|
ასაწყობი კუბურები, თაბაისვფურცლები.
|
6
წთ
|
მოსწავლეები
ააგებენ გეომეტრიულ ფიგურებს და გამიოთვლიან მოცემული ფიგურის ფართობს.
|
3
|
შესრულებული დავალების
ირგვლივ კითხვების დასმა:
მოსწავლეებს ვთხოვ დაასახელონ მათ მიერ მიღებული ფიგურები.
·
რა
მსგავსებაა ამ ფიგურებს შორის?
·
არის
თუ არა ყველა კვადრატი მართკუთხედი?
·
არის
თუ არა ყველა მართკუთხედი კვადრატი?
·
რამდენი
განსხვავებული გვერდი აქვს მართკუთხედს?
·
რას
უწოდებენ კვადრატს რომლის გვერდი ერთის ტოლია?
·
როგორ
ვიანგარიშოთ მართკუთხედის ფართობი?
·
დაასახელეთ ფართობის
ერთეულები?
|
კითხვა- პასუხი
|
მთელი კლასი
|
15
|
||
4
|
მასწავლებელი
მოსწავლეებს აძლევს დავალებას.
მოსწავლეთა ჯგუფები
ტესტური დავალებას ასრულებენ EDMONDO-ს გვერდზე.
|
ჯფუფური მუშაობა
|
ჯგუფური
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
8
წთ
|
ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების
ჩამოყალიბება. კოპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება.
|
5
|
საშინაო დაალების
მიცემა
|
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
3
წთ
|
|
5
|
ვიდეო მასალის ჩვენება
ka.khanacademy.org/math/basic-geo/basic-geo-area-and-perimeter/area-formula-intuition/v/rectangle-area-as-product-of-dimensions-same-as-counting-unit-squares
|
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
6
წთ
|
კვადრატული ერთეულების დათვლა ფართობის ფორმულის საპოვნელად
ვიდეო მასალით გაცნობა.
|
შეფასების ტიპები და მეთოდები:
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
1 ქულა
|
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაყოფილებელია
2 ქულა
|
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
3 ქულა
|
ჯგუფის წერების თანაბარი ჩართულობა მუშაობა
|
ჯგუფის წერების უმრავლესობა არაა ჩართული.
|
უმრავლესობა ჩართულია.
|
ყველა ჩართულია.
|
დროის ლიიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ
დროში.
|
უმნიშვნელოდ გადააჭარბეს დროს.
|
დაიცვეს დრიოს ლიმიტი.
|
აოანების სისწორე
|
1-დან 4-მდე სწორი
პასუხი.
|
5-დან 8-მდე სწორი
პასუხი.
|
9 ან 10 სწოეი პასუხი.
|
No comments:
Post a Comment